Forum Samorządu Uczniowskiego Gimnazjum 34
Forum Samorządu Uczniowskiego Gimnazjum 34 we Wrocławiu
Obecny czas to Czw 0:05, 31 Lip 2025

REGULAMIN

 
Odpowiedz do tematu    Forum Forum Samorządu Uczniowskiego Gimnazjum 34 Strona Główna -> Regulamin i sprawy bieżące
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Autor Wiadomość
Misiek
Generał Armii



Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocek


PostWysłany: Śro 16:27, 22 Lis 2006    Temat postu: REGULAMIN

TO JEST REGULAMIN !!!
KONIECZNIE SIE Z NIM ZAPOZNAJ !!
Wiem ze wam sie tego nie chce czytac ale przeczytajcie chociaz tak na skroty nie zapoznanie sie z regulaminem to juz 1 ostrzezenie + wybryk = 2 ostrzezenia naraz Smile Ten POst bedzie jeszcze edytowany Smile



1. Na forum niedopuszczalne jest :

a. Publikowanie treści niezgodnych z obowiązującym w Polsce prawem oraz podstawowymi zasadami etyczno-moralnymi(np. propagujących pornografię, alkoholizm, narkomanię, przemoc lub inne patologie życia społecznego oraz umieszczanie treści powszechnie uznannych za wulgarne),

b. Zamieszczanie odnosnikow do zewnetrznych stron - o ile aktualny tok dyskusji na to nie zezwala. Szczegolnie niedopuszczalne jest tworzenie nowego tematu celem zareklamowania strony. Naruszenie tego podpunktu moze skutkowac w najlepszym razie ostrzezeniem lub tez usunieciem konta.

c. Obrażanie innych uczestników oraz prowokowanie sytuacji konfliktowych.

d. Zaśmiecanie forum niestosownymi materialami.

e. Spamowanie, propagacja tzw. "łańcuszków", rozpowszechnianie każdej treści noszącej znamiona komercyjności, mającej zachęcić do zakupu usługi badź produktu określonej i jednocześnie nie mającego wyraźnego, bezpośredniego związku z dyskusją prowadzoną w danym temacie.

f. zamieszczanie zewnetrznych plikow graficznych o zbyt duzych wymiarach, powodujacych nieprawidlowy wyglad forum.


2. Całą odpowiedziałność za publikowane teści ponosi tylko i wyłącznie ich autor, a tematy niezgodne z powyższymi ustaleniami będą usuwane z forum.

3. Przed wysłaniem tekstu przeczytaj uważnie, sprawdź, czy jest zgodny z ustaleniami regulaminowymi, czy nie zawiera błędów, czy wnosi coś do dyskusji i jest na temat.

4. Jedyną skuteczną metodą dokonywania korekt swoich tekstów bez pośrednictwa moderatora jest przeprowadzenie procesu rejestracji.

5. Niedozwolone jest zamieszczanie tematów w nieodpowiednich działach.
Dotyczy to przede wszystkim tematów związanych z:
a) rozwiązywaniem zadań (w tym domowych)
b) prosb o pomoc w napisaniu referetu, wypracowania
c) wszelkich innych tematow
Tematy takie należy umieszczać wyłącznie w dziale "Zadania" - po uprzednim zapoznaniu się z regulaminem forum., bądź gdzie indziej gdzie to jest dozwolone

6. Łamanie regulaminu doprowadzić może nawet do blokady konta (w przypadku najpoważniejszych uchybień).

7. Moderatorzy

a. Funkcja moderatora jest przyznawana przez Admina Forum.

b. Nadanie uprawnień Moderatora stanowi wyróżnienie użytkownika za jego wkład w rozwój forum.

8. Zamieszczenie przynajmniej jednej wiadomości (zwanej postem) przez użytkowika równoznaczne jest z akceptacją niniejszego Regulaminu Forum.

9. Konta uzytkownikow nieaktywnych (0 postow) lub nieaktywowanych przez okres 3 tygodni (lub dluzszy)

No i na koniec kilka takich moich prosb
Prosze o pisanie w miara czytelnie tzn. zeby jak sie zobaczy temat to odrazu wiedziec o co chodzi a nie sama emotikonka czy cos. Prosze o nie pisanie jednego posta pod drugim tylko dajcie edytuj i edytujecie posta a nie piszecie nastepnego bo to tylko spam i utrudnienie forum to nie gg przypominam Smile Pozatym prosze o Rejestrowanie sie pod znamym pseudu czy cos aby kazdy wiedzial kto jest kto narazie tyle Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Misiek dnia Pią 15:57, 24 Lis 2006, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
MaDzIa
Kapral



Dołączył: 01 Gru 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Wto 21:12, 13 Lut 2007    Temat postu:

o rany .. za dużo tego czytania <głupek> przeczytałam pierwszy post i ok ale postu uosia nie dam rady ...hehhe Smile)Rozumiem , że regulamin jest niezbędny , ale na forum powinien być jak najkrótszy ( to chyba nie jest coś w rodzaju regulaminu szkolnego , bo tam to prawie nic nie można hehe ) pzdr :*

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
EWcIa
Szeregowy



Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WrOcŁaW


PostWysłany: Wto 22:28, 13 Lut 2007    Temat postu:

Przeczytałam obydwa posty... i w sumie z niektórymi punktami się zgadzam... nawet zgadzam się ze wszystkimi... tylko niektóre zanim skończyłam czytać dwa posty to zapomniałam Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Forum Samorządu Uczniowskiego Gimnazjum 34 Strona Główna -> Regulamin i sprawy bieżące Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group.
Theme Designed By ArthurStyle
Regulamin